divendres, 4 de març del 2011

9 consells per ser més creatiu/va - Pikaland's 9 tips to be more Creative

Avui, Etsy, m'ha donat una resposta.
Fa dies que estic força encallada, que la meva creativitat està aturada... Potser massa projectes començats? Potser massa material? Massa feina?

No sé...

Però avui Etsy ens regala aquest 

D'una forma resumidilla i a grosso modo, que el meu anglès és molt rupestre, diu això: 

1.-La creativitat es nodreix d'experiències, imatges, sons i olors.  Assegut no trobaràs noves idees. Experimentant i provant coses noves, refrescaràs la teva creativitat.

2.-Cal mantenir un ritme diari determinat. (I jo afegeixo que si ets creatiu full time, això és fantàstic, però si no, què??)

3.-Anotar en el quadern de notes el que cal fer l'endemà, les idees que has tingut a última hora del vespre, així, quan t'hi poses, ja saps per on començar.

4.-Tenir una capsa o un espai amb una etiqueta per a cada projecte, així no es barregen les idees, els materials...

5.- Tenir un quadern de dibuix per la feina, un altre pels esbossos a l'atzar i una altra per escriure-hi. A vegades se m'hi barregen els temes...

6.-Tinc quaderns d'aquests per tot arreu, així quan se m'acut una idea, la puc plasmar de seguida.

7.-Tractar de trobar les connexions o els patrons entre les coses quan estic en una rutina. Per exemple, veig una cosa de color groc i em poso a buscar coses de color groc al meu voltant. Així s'eleva el nivell de consciència perquè estic concentrat en una cosa.

8.- Intenta fer les mateixes coses d'una altra manera.

9.- Pràctica, pràctica, pràctica. La creativitat és un múscul que s'ha d'exercitar regularment.

També enllaça al bloc de Keri Smith, que ens dona 100 idees
Bé, si en sabeu, llegiu-ho en anglès... segur que hi ha coses que us ajuden!!
Related Posts with Thumbnails