dissabte, 25 d’agost del 2012

Propòsits pel curs vinent!

Els professors i els mestres sovint mesurem el temps per cursos, no pas per anys naturals. Amb les meves companyes professores parlem d'"aquest any" referint-nos al curs de setembre-juny, no pas de gener-desembre...

Ja fa anys que m'organitzo el meu temps per cursos, també, de fet no he deixat quasi mai de fer-ho. Al setembre comencen els cursos de manualitats, d'esports varis, natació, pilates, tai-txi... Al setembre comença el curs escolar, recomenço la feina... i és per això que ara toca reorganitzar-se, mirar què es podrà fer i quan, i, sobretot, portar-ho a la pràctica i no defallir!

Aquest curs són 3 coses 3 les que em proposo:

1- Un vespre a la setmana fer ESPORT, preferiblement PILATES... ja veurem on.

2- Un altre vespre a la setmana fer MANUALITATS COSTURILS o de qualsevol altra mena -sense nena-, si pot ser en companyia de la Irene... i qui s'hi vulgui afegir!

3- I la tercera i més difícil, la que fa anys que em porta de cap: MILLORAR LES MEVES RUDIMENTÀRIES TÈCNIQUES CULINÀRIES (inclou aprendre a fer cóctels!). Aquest propòsit és el més difícil de tots, de llarg. Ja veurem com.

Tot això comptant que treballaré a la quinta forca, esperem que el body aguanti!!

També em convindria aprendre a fer créixer geranis al balcó!!!  Però això ja ho deixaré per un altre moment... 

2 comentaris:

Bet ha dit...

Des de Facebook:

Patricia Morente: Si fos mes a prop m'apuntaria als dos primers i al tercer pq no apendre mes coses....

Bet Poch Marti: Va, va, que encara està en peu això de fer manualitats un cop al mes eh????

Patricia Morente: Tot es questi de organitzacio pero jo hi firmo....

Gemma Urrea: Vale... Els meus tambe inclouen l'esport, la costura -sense nens- i el tema dels còctels... Prefereixo fer-te de conillet d'indies!!

Bet Poch Marti: ‎Gemma Urrea, no m'ho diguis dues vegades eh?... però em sembla que no podrem pas ajuntar costura + cóctels... o sí???

Irene Serra: e! quin honor ser partícep d'uns dels teus propòsits del curs :-) !!!! jo ja tinc agenda nova o sigui que daquí res ho posem tot en marxa!

Anna Simon Bonet: Ens pots convidar a povar les teves experimentacions culinàries quan vulguis.... jejejejeje...

Centdesitjos ha dit...

Jijiji com em sona això dels propòsits....

Tenint en compte la distància que ens separa, dificilment et podré acompanyar en els dos primers propòsits, però com diu l'Anna... Què et sembla que em convidis per a fer-te de conillet d'Indies en l'art culinari???????? Hahahaaaaa

Una abraçada i molts ànims per aconseguir els teus propòsits!!! ;-)

Related Posts with Thumbnails